آخرین اخبار
کد مطلب: 80224
تاريخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضي شرکت در آزمون استخدامي سال 1393
تاریخ انتشار : 1393/05/20 15:52:03
نمایش : 5486
بدين وسيله به اطلاع کليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامي سازمان تامين اجتماعي در سال 1393 مي‌رساند،که ثبت نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق سايت سازمان تامين اجتماعي از روز چهارشنبه مورخ 15 /5 /93 آغاز و لغايت روز شنبه مورخ 25 /5 /93 پايان مي‌پذيرد
تاريخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضي شرکت در آزمون استخدامي سال 1393

کليه متقاضيان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.

الف- شرايط عمومي استخدام:

1- تابعيت جمهوري اسلامي ايران.

2- اعتقاد به نظام جمهوري اسلامي ايران و دين مبين اسلام يا يکي از اديان مصرح در قانون اساسي.

3- دارا بودن حداقل 20 سال سن تمام و حداکثر سن برابر مفاد مندرج در شرايط اختصاصي.

4- دارابودن تحصيلات ودانش تخصصي وتوانايي هاي لازم براي انجام وظايف ومسئوليتهاي شغل موردنظرحداکثر تاتاريخ 25 /5 /93.

5- دارا بودن برگ پايان خدمت زير پرچم و يا معافيت دائم براي مردان حداکثر تا تاريخ (25 /5 /93).

6- داشتن سلامتي جسمي و رواني و عدم اعتياد به مواد مخدر.

7- نداشتن سابقه محکوميت جزائي مؤثر.

8- استخدام افرادي که در اجراي قانون رسيدگي به تخلفات اداري يا آراء قانوني مراجع ذيصلاح به مجازاتهاي اخراج، بازنشستگي، باز خريد خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتي محکوم شده اند ممنوع است.

ب- شرايط اختصاصي استخدام:

1- مقاطع و رشته هاي تحصيلي در عنوان شغلي مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته هاي تحصيلي مندرج در اين آگهي مي‌باشد.

2- شرايط سني و مقطع تحصيلي و معدل کل داوطلبان به شرح ذيل تعيين مي‌گردد:

1/2- دارندگان مدرک تحصيلي ديپلم با شرط معدل کل حداقل 14 و شرط سني حداکثر 25 سال تمام.

(درعنوان شغلي بهداردارابودن گواهي نامه دوره کمک بهياري ازمراجع ذيصلاح درصورت پذيرش وقبل ازشروع به کارالزامي مي‌باشد).

2/2- دارندگان مدرک تحصيلي ديپلم در رشته تحصيلي بهياري بدون شرط معدل و با شرط سني حداکثر 30 سال.

3/2- دارندگان مدرک تحصيلي فوق ديپلم با شرط معدل حداقل 12 و شرط سني حداکثر30 سال تمام.

4/2- دارندگان مدرک تحصيلي ليسانس با شرط معدل حداقل 12 و شرط سني حداکثر30 سال تمام .

5/2-دارندگان مدرک تحصيلي دکتري(عمومي و متخصص) با حداکثر 40 سال تمام .

تذکر:   تاريخ 4 /8 /93 ملاک محاسبه سن داوطلبان مي باشد.

توضيح: مدارک تحصيلي موسسات آموزش عالي که مورد تائيد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکي مي باشد ملاک عمل خواهد.

تبصره 1- مدت خدمت سربازي، طرح لايحه نيروي انساني، انجام خدمات قانوني، مدت اشتغال متقاضيان استخدام در واحدهاي تابعه سازمان (باستثناء شرکتها و موسسات تابعه)، شرکت هاي ماموريتي و تکليفي، کارگزاري هاي رسمي سازمان و نيروهاي شاغل در رسته بهداشتي و درماني  بيمارستان هاي ميلاد، البرز و ساير مراکز درماني متعلق به سازمان که به صورت موسسه و يا هيات مديره فعاليت مي نمايند، با ارائه گواهي پرداخت حق بيمه و اشتغال دال بر تائيد مراتب مذکور و سنوات ارفاقي مندرج در قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان در مورد ايثارگران به حداکثر سن مندرج در شرايط فوق مشروط به آن که از حداکثر 35 سال و براي رشته‌هاي دکتري 40 سال تمام تجاوز ننمايد، اضافه مي گردد.

منظور از شرکتهاي ماموريتي و تکليفي شرکتها و موسسات تابعه سازمان به شرح ذيل مي باشد:

1-موسسه املاک و مستغلات تامين اجتماعي 2- بانک رفاه کارگران 3- موسسه حسابرسي تامين اجتماعي 4- شرکت گروه هتل هاي هما 5- موسسه فرهنگي و هنري آهنگ آتيه 6- رفاه گستر 7-سرمايه گذاري تامين اجتماعي 8- شرکت بازرگاني بين المللي تامين اجتماعي 9- شرکت انتشارات علمي و فرهنگي 10- کار و تامين 11- گروه پزشکي حکمت 12- شرکت سرمايه گذاري خانه سازي ايران 13- شرکت مشاور مديريت و خدمات ماشيني تامين

توضيح: با عنايت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل به ميزان حضور در جبهه و همچنين مدت زمان بستري شدن و يا استراحت پزشکي رزمندگان داوطلب در اثر مجروحيت در جبهه‌هاي نبرد حق عليه باطل به ميزان مدت بستري، مدت اسارت در مورد داوطلباني که در طول جنگ تحميلي به اسارت دشمن بعثي و يا گروههاي ضدانقلاب درآمده اند به ميزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلي که قادر بکار نمي‌باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا ميزان 5 سال در صورت ارائه گواهي از مراجع ذيصلاح به حداکثر شرط سني مندرج در اين آگهي قابل افزايش خواهد بود.

تبصره 2 : جانبازان، آزادگان و فرزندان معزز شاهد، جانبازان 25% و بالاتر و آزادگان متقاضي استخدام از طريق آزمون استخدامي از شرط معدل و سن مشروط به آنکه تا تاريخ 4 /8 /93 از حداکثر 35 سال و براي رشته هاي دکتري 40  سال تمام تجاوز ننمايد، معاف مي باشند.

تبصره 3: چنانچه در هريک از مراحل استخدامي يا ساير مراحل بعدي مشخص شود که داوطلبي شرايط سني لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وي منتفي خواهد شد.

3- معافيت پزشکي داوطلبان در صورت قبولي در آزمون استخدامي (کتبي، مصاحبه) صرفاً پس از تأييد واحد طب کار مديريت هاي درمان استان ذيربط مبني بر توانائي انجام امور مربوط در عنوان شغلي مورد تقاضا قابل پذيرش خواهد بود.

4- ارائه گواهي پايان طرح لايحه نيروي انساني و يا معافيت از آن درمورد فارغ التحصيلان رسته بهداشتي و درماني و پزشکان به هنگام مصاحبه علمي الزامي مي باشد. بديهي است در صورت عدم ارائه گواهي مذکور در زمان مقرر، قبولي متقاضي در آزمون کتبي کان لم يکن تلقي خواهد شد.

5- عدم اشتغال و همچنين نداشتن تعهد انجام کار در ساير سازمانها، شرکتهاي دولتي و سازمانهاي وابسته به دولت و موسساتي که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار درسازمان الزامي مي‌باشد.

6-ثبت نام کارکنان رسمي، آزمايشي و پيماني سازمان تامين اجتماعي در آزمون استخدامي ممنوع مي باشد.

7- متقاضياني که به هنگام شروع بکار، دانشجو و يا داراي مدرک تحصيلي بالاتر از مقطع تحصيلي شغل مورد تقاضا مي باشند، در صورتيکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصيلي غيرمرتبط با شرايط احراز مشاغل سازمان ارائه نمايند امکان پذيرش و تطبيق مدرک مذکور در طول خدمت ميسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضياني که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصيلي منطبق با شرايط احراز مشاغل سازمان ارائه نمايند، پذيرش مدرک موصوف پس از طي پنج سال خدمت در عنوان شغلي مورد تقاضاي آزمون مربوطه مشروط به وجود رديف بلاتصدي، رضايت از عملکرد و عدم نياز استان به تامين نيروي جايگزين تا آزمون آتي با لحاظ قوانين و مقررات ذيربط سازمان امکانپذير خواهد بود.

8- به داوطلبان بومي استان 20 امتياز پس از اخذ حدنصاب مقرر در آزمون کتبي قابل تخصيص مي باشد.

تبصره : بومي استان به داوطلبي اطلاق مي شود که داراي يکي از ويژگي هاي زير باشد :

• محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا براي استخدام يکي باشد.

• حداقل پنج سال از سنوات تحصيلي داوطلب (ابتدائي، راهنمايي يا دبيرستان) بصورت پيوسته در استان مورد تقاضا طي شده و يا محل اخذ دو مقطع از سه مقطع تحصيلي (ابتدائي ، راهنمايي يا دبيرستان) در يکي از شهرستانهاي استان مورد تقاضا باشد.

• محل تقاضاي عنوان شغلي فرزندان و همسر پرسنل شاغل نيروهاي مسلح در استان محل تولد پرسنل مذکور باشد.

• همسروفرزندان بازنشستگان نيروهاي مسلح که محل سکونت کنوني آنان دراستان موردتقاضاي شغل باشد.

• فرزندان و همسران کارکنان رسمي، پيماني و نيروهاي قراردادي که در اجراي مصوبات "کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران" به استان مورد تقاضا  منتقل شده اند.

• همسر و فرزندان افراد بومي ساکن در استان.

9- فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته سازمان از امتياز مربوطه برخوردار خواهند شد.

10- مصاحبه استخدامي از  داوطلبان در صورت  احراز حدنصاب امتياز آزمون کتبي و با رعايت اولويت امتياز مکتسبه به ميزان دو برابر ظرفيت استخدامي در عنوان شغلي مربوطه صورت خواهد پذيرفت.

11- متقاضيان بابت خدمت در سازمان در قالب قراردادهاي منعقده باستناد آئين نامه استخدامي سازمان باستثناء نيروهاي شاغل براساس تبصره ماده (20) آئين‌نامه مذکور در مرحله مصاحبه از امتياز مربوطه برخوردار خواهند شد.

12- در صورت کسب حد نصاب مقرر، 10 درصد به امتياز کتبي نيروهاي قراردادي ماده 20 آيين نامه استخدامي، کارگزاري هاي رسمي سازمان و نيروهاي شاغل در رسته بهداشتي و درماني بيمارستانهاي ميلاد و ساير مراکز درماني متعلق به سازمان تامين اجتماعي (که بصورت موسسه و يا هيات مديره فعاليت مي‌نمايند) که در حال حاضر در واحدهاي تابعه استان تهران شاغل مي باشند در صورت تقاضاي استخدام در شهر محل تولد اضافه خواهد شد.

ج- مراحل ثبت نام :

- مراجعه به سايت سازمان تامين اجتماعي به نشاني :  www.tamin.ir

– تکميل فرم تقاضانامه الکترونيکي در سايت مذکور.

– ارسال عکس : داوطلب مي بايست يک قطعه عکس با مشخصات ذيل اسکن و در قسمت مربوط بارگذاري نمايد.

• عکس 4×3 که در سال جاري گرفته شده باشد.(عکس تمام رخ)

• عکس اسکن شده بايد با فرمت jpg باشد.

• اندازه عکس اسکن شده بايد حداکثر 400×300 پيکسل و حداقل 300×200 پيکسل باشد.

• تصوير داوطلب بايد واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر ، منگنه و هرگونه لکه باشد.

• حجم فايل ذخيره شده عکس نبايد از 70 کيلو بايت بيشتر باشد.

• حاشيه هاي زايد عکس اسکن شده بايد حذف شده باشد.

• حتي الامکان عکس ها سياه و سفيد و در صورت رنگي بودن داراي زمينه سفيد باشد.

د – پرداخت وجه ثبت نام:

متقاضيان واجد شرايط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامي مي بايست از روز چهارشنبه مورخ 15 /5 /93 تا پايان روز شنبه 25 /5 /93 پس از مراجعه به سايت سازمان تامين اجتماعي به نشاني:  www.tamin.ir نسبت به واريز مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ريال به عنوان هزينه ثبت نام در آزمون استخدامي سازمان تأمين اجتماعي از درگاه اينترنتي و با کارت هاي بانکي متصل به شبکه شتاب اقدام نمايند.

توضيح 1: مدت زمان فوق به هيچ عنوان تمديد نمي‌شود و متقاضيان بايد در مدت زمان تعيين شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهاي پاياني خودداري نمايند.

توضيح 2: ثبت نام زماني تکميل مي گردد که مراحل با موفقيت انجام شده و شماره پيگيري از طريق سيستم به متقاضي اعلام شود. (متقاضيان شرکت در آزمون بايد پس از پايان ثبت‌نام، کد پيگيري خود را يادداشت و تا پايان مراحل استخدام نزد خود نگهداري نمايند.)

توضيح 3: ثبت‌نام متقاضيان صرفاً از طريق سايت سازمان تامين اجتماعي و بصورت اينترنتي بوده و نيازي به ارسال مدارک نمي‌باشد. به تقاضاهاي حضوري و يا مدارک ارسالي از طريق پست ترتيب اثر داده نخواهد شد و تعهدي را نيز براي سازمان ايجاد نخواهد کرد.

توضيح 4: به ثبت‌نام‌هاي ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و هيچگونه مسئوليتي متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختي به هيچ عنوان مسترد نمي شود.

ه‍- زمان برگزاري آزمون و نحوه دريافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 2 /7 /93 لغايت روز پنجشنبه مورخ 3 /7 /93 براي مشاهده و پرينت بر روي سايت سازمان تامين اجتماعي به نشاني : www.tamin.ir خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه مورخ 4 /7 /93 در تهران و ساير مراکز استانها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاري آزمون بر روي کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرينت کارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تاييد اطلاعات ارسالي نمي‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسي خواهد شد.

تذکر مهم: رشته‌هاي شغلي پزشک متخصص ارتوپدي (کد 107)، پزشک متخصص اطفال (کد 108)، پزشک متخصص بيهوشي (کد 109)، پزشک متخصص پاتولوژي (کد 110)، پزشک متخصص جراحي عمومي (کد 111)، پزشک متخصص جراحي مغز و اعصاب (کد 112)، پزشک متخصص چشم (کد 113)، پزشک متخصص داخلي (کد 114)، پزشک متخصص راديولوژي (کد 115)، پزشک متخصص زنان و زايمان (کد 116)، پزشک متخصص قلب و عروق (کد 117) و پزشک متخصص گوش و حلق و بيني (کد 118) پس از انجام مراحل ثبت نام، صرفاً مصاحبه علمي برابر اعلام سازمان تامين اجتماعي صورت مي‌گيرد و نيازي به شرکت در آزمون نمي باشد.

و- مواد آزمون:

آزمون عمومي :

1- رياضيات وآمار مقدماتي 2- معارف اسلامي 3-زبان و ادبيات فارسي 4- زبان انگليسي 5- شناخت تأمين اجتماعي  6- اطلاعات عمومي 7- آشنايي مقدماتي با رايانه.

* اقليت هاي مذهبي از پاسخگوئي به سوالات معارف اسلامي معاف مي‌باشند و امتياز آن در ساير مواد آزمون توزيع مي‌گردد.

آزمون تخصصي:

در مقاطع تحصيلي بالاتر از ديپلم (بجز عنوان شغلي بهيار «کد 103»)، علاوه برآزمون عمومي، آزمون تخصصي حسب مورد در عنوان شغلي مربوطه به شرح جداول ذيل پيوست اين آگهي بعمل خواهد آمد.

سوالات هر دو آزمون عمومي و تخصصي بصورت چهارگزينه‌اي مي‌باشد.

* از پزشکان متخصص پس از وصول و تائيد مدارک و مستندات مندرج در اين آگهي، صرفاً آزمون مصاحبه که تاريخ آن متعاقباً از سوي سازمان اعلام مي‌گردد، دعوت به عمل خواهد آمد.

* تذکرات:

1- مسؤوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزينش و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه و يا عمدا اطلاعات خلاف واقع داده و يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است، از انجام مراحل بعدي محروم و در صورت صدور حکم استخدامي، حکم مذکور لغو و بلااثر مي‌شود.

2- تاريخ فراغت از تحصيل، تاريخ ترخيص خدمت نظام وظيفه و يا معافيت دائم داوطلبان بايد پايان زمان ثبت‌نام (25 /5 /93) باشد و مدارک تحصيلي يا کارت پايان خدمت و يا معافيت دائم که بعد از تاريخ مذکور اخذ شده باشد مورد قبول نخواهد بود.

3- شرکت در آزمون هاي کتبي، مصاحبه، گزينش و ساير مراحل جذب بمنزله قبولي در آزمون استخدامي سازمان محسوب نمي‌گردد. بديهي است  نتيجه نهايي آزمون پس از برگزاري آزمون مصاحبه از دو برابر مجوزهاي صادره براساس الويت امتياز مکتسبه  آزمون کتبي و آزمون مصاحبه و اخذ نظريه هسته گزينش برابر مجوز استخدامي اعلام خواهد شد. ضمناً آزمونهاي مذکور داراي حدنصاب مقرر بر اساس ضابطه استخدامي سازمان مي باشد.

4- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون صرفا به منزله تائيد تصحيح اوراق امتحان بوده و هيچگونه حق استخدامي ايجاد نمي‌کند.

5- ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﻧﺎﺷﻲ از ﻋﺪم رﻋﺎﻳﺖ دﻗﻴﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﺷﺮاﻳﻂ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ و ﻳﺎ ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت ﻧﺎﻗﺺ ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داوﻃﻠﺐ ﺧﻮاﻫـﺪ ﺑﻮد و ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﭘﺲ از ﺗﻮﻓﻴﻖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻛﺘﺒﻲ و ﺑﺮرﺳﻲ و ﺗﻄﺎﺑﻖ ﻣﺪارک اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ آﻧﺎن ﺑﺎ ﺷﺮاﻳﻂ ﻣﻨـﺪرج در آﮔﻬـﻲ ﺣﺎﺿﺮ و ﻳﺎ در ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﺑﺮرﺳﻲﻫﺎي ﺑﻌﺪي سازمان (ﻣﺮاﺣﻞ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ، ﮔﺰﻳﻨﺶ، ﻣﻌﺎﻳﻨﺎت ﭘﺰﺷﻜﻲ، دوره آﻣﻮزﺷـﻲ و ... ) ﻣـﺸﺨﺺ ﺷـﻮد، داوﻃﻠﺒﻲ واﺟﺪ ﺷﺮاﻳﻂ ﻋﻤﻮﻣﻲ و اﺧﺘﺼﺎﺻﻲ اﺷﺎره ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﻲ ﻧﺒﻮده اﺳﺖ، اداﻣﻪ رﺳﻴﺪﮔﻲ ﺑﻪ وﺿـﻌﻴﺖ اﺳـﺘﺨﺪاﻣﻲ و اﺳـﺘﻤﺮار ﺧﺪﻣﺖ وي در سازمان ﻣﻨﺘﻔﻲ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و در اﻳﻦ ﺻﻮرت داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﻴﭽﮕﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاﺿﻲ را ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.

6 - ﻗﺒﻞ از وارﻳﺰ وﺟﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻻزم اﺳﺖ ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن از اﺣﺮاز ﺷﺮاﻳﻂ ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﻔﺎد آﮔﻬﻲ اﺳﺘﺨﺪام اﻃﻤﻴﻨﺎن ﺣﺎﺻﻞ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. ﺑﺪﻳﻬﻲ است ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﻪ ﻫﻴﭻ وﺟﻪ ﻣﺴﺘﺮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

7- از آﻧﺠﺎﻳﻲ ﻛﻪ از ﻧﻔﺮات ﺑﺮﺗﺮ در ﻣﺮﺣﻠﻪ آزﻣﻮن ﻋﻤﻮﻣﻲ و ﺗﺨﺼﺼﻲ  ﺑـﺮاي ﺷـﺮﻛﺖ در ﻣـﺼﺎﺣﺒﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ دﻋﻮت ﺑﻌﻤﻞ ﻣﻲ‌آﻳﺪ، ﻟﺬا ﻣﻘﺘﻀﻲ اﺳـﺖ داوﻃﻠﺒـﺎن دﻗـﺖ ﻻزم را در ﺧـﺼﻮص درج ﺗﻠﻔـﻦ ﻫـﺎي ﺿـﺮوري ﺗﻤـﺎس (در ﻓـﺮم ﺗﻘﺎﺿﺎﻧﺎﻣﻪ) ﻣﺒﺬول ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ.

* توضيحات:

آن دسته از متقاضياني که در رديف پذيرفته شدگان آزمون استخدامي کتبي به ميزان دو برابر ظرفيت مجوزهاي صادره در عناوين شغلي مربوطه قرار مي‌گيرند مي‌بايست نسبت به ارائه مدارک لازم حسب مورد برابر اعلام سازمان در موعد مقرر قبل از برگزاري مصاحبه علمي اقدام نمايند.

پيوستها:


دريافت فايل آشنايي اجمالي با سازمان تامين اجتماعي فايل PDF


دريافت فايل جداول مربوط به عناوين مشاغل مورد نياز سازمان تامين اجتماعي فايل PDF


دريافت فايل مواد آزمون عمومي و اختصاصي آزمون استخدامي تامين اجتماعي فايل PDF

 

 

درگاه ثبت نام آزمون استخدام پيماني سازمان تأمين اجتماعي-مرداد ماه 1393

 
 
 
کاظم حسنی
| |
1393/05/21 00:14:59
0
2
سلام من همه شرایط را دارم و دانشجو هستم ....ولی معدل دیپلمم زیر 14 هست ...لطفا راهنمایی کنید ...با تشکر
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس